Gönderen Konu: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?  (Okunma sayısı 2080 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı umut268

  • Yeni Üye
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 93
  • Cinsiyet: Bay
çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« : Ocak 21, 2012, 18:44:13 »
arkadaşlar opel astra bertone 2001 model aracımızla kaza yaptık, orjinal tampon bile 2.500 tl, normal astra parçaları da uyumlu değil. acaba çıkma bulabileceğimiz bir yer var mı bildiğiniz??

Çevrimdışı 207arda

  • Genel Moderator
  • Forumun Demirbaşı
  • *****
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 4
  • İleti: 3434
  • Cinsiyet: Bay
  • Goruntusuyle Enerjimi Çogaltan Otomobil
    • 1.4 hdi trendy
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #1 : Ocak 21, 2012, 20:31:16 »
gecmıs olsun oncelıkle bertonemı var sızde kardesım bızdede bertone varda :)
ǥøŋłűm ąşǩıŋďą ǥøžűm ßąǩışıŋďą

Çevrimdışı yavuzks

  • Forumun Müdavimi
  • ****
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 1190
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #2 : Ocak 21, 2012, 22:04:41 »
Hocam istanbuldansan eğer kartal sanayide var benim dükkanıma cok yakın, lazım olan parçaları söyle soriyim Pazartesi gunü bildiririm sana.

Çevrimdışı umut268

  • Yeni Üye
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 93
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #3 : Ocak 21, 2012, 22:23:54 »
arkadaşlar opel astra bertone 2001 model aracımızla kaza yaptık, orjinal tampon bile 2.500 tl, normal astra parçaları da uyumlu değil. acaba çıkma bulabileceğimiz bir yer var mı bildiğiniz??
tampon , sağ ve sol çamurluklar , farlar. teşekkürler hocam.

Çevrimdışı umut268

  • Yeni Üye
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 93
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #4 : Ocak 21, 2012, 22:24:54 »
gecmıs olsun oncelıkle bertonemı var sızde kardesım bızdede bertone varda :)
evet hocam kayınımın da istanbula geldi bi bakalım çıkma varsa ucuza yaptıralım dedik.

Çevrimdışı yavuzks

  • Forumun Müdavimi
  • ****
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 1190
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #5 : Ocak 21, 2012, 22:27:08 »
Pazartesi yazarım tekrar, bayaa büyük bı yer vardır diye tahmin ediyorum, sorduktan sonra haber veririm

Çevrimdışı rgn06

  • Deneyimli Üye
  • **
  • Teşekkür
  • -Etti: 1
  • -Edildi: 0
  • İleti: 414
  • 207 1.4 comfort
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #6 : Ocak 22, 2012, 00:26:53 »
Ankara'daYıldız sanayi sitesinin içinde oto güven var. İstersen telefonla bir fiyat al ama çıkmacılar da artık ucuz değil. Eski arabama bi ayna sormuştum. adam 50tl demişti. yan sanayisini 35TLye almıştım. Biraz indirim yapsa alacaktım. Suratına bile bakmıyorlar.

Kaza içinde geçmiş olsun kardeş.

http://www.otoguven.com.tr/turkce/index.aspx

Çevrimdışı umut268

  • Yeni Üye
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 93
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #7 : Ocak 22, 2012, 13:00:14 »
Ankara'daYıldız sanayi sitesinin içinde oto güven var. İstersen telefonla bir fiyat al ama çıkmacılar da artık ucuz değil. Eski arabama bi ayna sormuştum. adam 50tl demişti. yan sanayisini 35TLye almıştım. Biraz indirim yapsa alacaktım. Suratına bile bakmıyorlar.

Kaza içinde geçmiş olsun kardeş.

http://www.otoguven.com.tr/turkce/index.aspx
teşekkürler hocam , kazayı anakara da yaptı zaten kayın, bi baksın söyliim de.

Çevrimdışı yavuzks

  • Forumun Müdavimi
  • ****
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 1190
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #8 : Ocak 23, 2012, 11:39:50 »
hocam sordum parçaları, tampon 1 hafta önce vardı sattım dedi, çamurluk ve içi siyah farlar varmış,
2 Adet Yeni Çamurluk               : 200 TL
2 Adet Siyah Zemin Yeni Far   : 250 TL
tampon araştırıcak ama bulabilirmiyim bilmiyorum dedi..

Çevrimdışı 207SW

  • Usta Üye
  • ***
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 3
  • İleti: 899
  • Cinsiyet: Bay
  • 207sw
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #9 : Ocak 23, 2012, 12:29:56 »
ankara ivedik,yıldız hurdacılar sanayii online ürünlere bakabiliyorsun
J F

Çevrimdışı umut268

  • Yeni Üye
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 93
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #10 : Ocak 23, 2012, 12:38:46 »
hocam sordum parçaları, tampon 1 hafta önce vardı sattım dedi, çamurluk ve içi siyah farlar varmış,
2 Adet Yeni Çamurluk               : 200 TL
2 Adet Siyah Zemin Yeni Far   : 250 TL
tampon araştırıcak ama bulabilirmiyim bilmiyorum dedi..

hocam bu yerin adresini ve telini verebilir misin rica etsem. teşekkürler bu arada.

Çevrimdışı yavuzks

  • Forumun Müdavimi
  • ****
  • Teşekkür
  • -Etti: 0
  • -Edildi: 0
  • İleti: 1190
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: çıkma opel oto parçaları nerden bulunabilir?
« Yanıtla #11 : Ocak 23, 2012, 16:22:59 »
hocam sordum parçaları, tampon 1 hafta önce vardı sattım dedi, çamurluk ve içi siyah farlar varmış,
2 Adet Yeni Çamurluk               : 200 TL
2 Adet Siyah Zemin Yeni Far   : 250 TL
tampon araştırıcak ama bulabilirmiyim bilmiyorum dedi..

hocam bu yerin adresini ve telini verebilir misin rica etsem. teşekkürler bu arada.

ON-KA OPEL ÇIKMA VE YEDEK PARÇA
Esentepe mh. Kelebek Sk. Kartal Oto Sanayi Yanı No:5 Kartal / İSTANBUL
Tel    : (0216) 473 37 90 / 91
Gsm : (0533) 641 35 94
önemli deil yardımcı olabilirler inşallah