Gönderen Konu: ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.  (Okunma sayısı 2798 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı gktg207

  • Yeni Üye
  • İleti: 2
  • Cinsiyet: Bay
  • www.207TR.com
    • peugeot 207
arkadaşlar dün media markete gittim jbl 1000lik subbass veanfi baktım.aracımda arkalarda jvs drun var. ve ön kapı içlerinde orjinal hoparlörleri var fakat  önlerde iyi ses yok.bende ses sistemi takmak istiyorum.sorum su:ben anfi bassı aracın orjinal teybine bağlasam sorun olurmu iyi olurmu yada öneriniz varmı?aracım 207 2007 model 1.4 hdi trendy

Çevrimdışı mayday06

  • Acemi Üye
  • *
  • İleti: 229
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #1 : Ocak 15, 2013, 17:23:17 »
ben deck çeviriciyle orjinale bağladım bi problem yok gayet güzel ama herzaman için amfi çıkışlı bi teyp takılmasını öneriyolar iyi bi sistem için ünitenin değişmesi gerekiyomuş.ben ilerde oem alacam bitane.dvd li.
çalışıyosa kurcalama

Çevrimdışı junker

  • Site Admin
  • Forumun Demirbaşı
  • *******
  • İleti: 5402
  • Cinsiyet: Bay
  • [Peugeot Specialist]
    • 1.6 HDI Premium
Ynt: ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #2 : Ocak 15, 2013, 17:47:52 »
Orjinal teyp pp2000 ile programlanarak direkt ampli çıkışı elde edilebiliyor.
1.6 HDI Premium Obsidien Black '07
Cruise Control (retrofit)
WIP Connect (retrofit)
WIP Bluetooth (retrofit)
WIP Sound (retrofit)
Focal Access 165 A1
Projector Headlights with 4300k HID
K&N 33-2847 Panel Filter
Decat
Etuners Stage 1 ECU Remap

Çevrimdışı Giallo_blu

  • Yeni Üye
  • İleti: 80
  • Cinsiyet: Bay
    • 207 Trendy 1.4 Hdi
Ynt: ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #3 : Ocak 21, 2013, 17:36:30 »
Orjinal teyp pp2000 ile programlanarak direkt ampli çıkışı elde edilebiliyor.
Junker, bu pp2000 ile teyp çıkışlarını amfi çıkışına çevirme konusunda biraz daha detaylı bilgi verebilirmisin?
Böyle bir durumda deck çeviriciye mi ihtiyaç kalmıyor yoksa deck çevirici yine kullanılıyor fakat hoparlör çıkışları şu anki orjinal haliyle teyp üzerinde kalıp, amfi'ye hoparlör kablosu çekmeye gerek kalmıyor mu ?

Çevrimdışı umit-ziya

  • Forumun Demirbaşı
  • *****
  • İleti: 2033
  • Cinsiyet: Bay
    • 2011 1.4 vti active
ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #4 : Ocak 21, 2013, 19:07:44 »
Deck cevirici kullanmaniza gerek kalmiyor ? Ama bunda sole bi dezavantaj mevcut ? Teybin tum cikislari amfi cikisina donuyo yani ben sadece onleri yapayim arka hoparlorler teypten beslensin onlere de amfiden cikis alir cekerim diyemiyosunuz ? En az 4 kanal amfiniz olacak tum hoparlorleri amfiden beslemeniz gerekecek ?

1.4 vti 95bg active

Çevrimdışı Giallo_blu

  • Yeni Üye
  • İleti: 80
  • Cinsiyet: Bay
    • 207 Trendy 1.4 Hdi
ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #5 : Ocak 21, 2013, 19:31:18 »
O dezavantaj benim acimdan sorun degil ben zaten aracimdaki hoparlorlerin daha tok ses vermesi amaciyla amfi taktirmak istiyorum. Yani ayri bi bass unitesine su anda cok sicak bakmiyorum.
Peki bu durumda amfi'nin rca ve rem cikislarini teybe nasil giriyoruz. ?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı junker

  • Site Admin
  • Forumun Demirbaşı
  • *******
  • İleti: 5402
  • Cinsiyet: Bay
  • [Peugeot Specialist]
    • 1.6 HDI Premium
Ynt: ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #6 : Ocak 21, 2013, 19:32:55 »
O dezavantaj benim acimdan sorun degil ben zaten aracimdaki hoparlorlerin daha tok ses vermesi amaciyla amfi taktirmak istiyorum. Yani ayri bi bass unitesine su anda cok sicak bakmiyorum.
Peki bu durumda amfi'nin rca ve rem cikislarini teybe nasil giriyoruz. ?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoparlor çıkışlarını rca'dan direk ampliye giriyorsun, rem'i de BSI'den alıyorsun.
1.6 HDI Premium Obsidien Black '07
Cruise Control (retrofit)
WIP Connect (retrofit)
WIP Bluetooth (retrofit)
WIP Sound (retrofit)
Focal Access 165 A1
Projector Headlights with 4300k HID
K&N 33-2847 Panel Filter
Decat
Etuners Stage 1 ECU Remap

Çevrimdışı Giallo_blu

  • Yeni Üye
  • İleti: 80
  • Cinsiyet: Bay
    • 207 Trendy 1.4 Hdi
ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #7 : Ocak 21, 2013, 21:47:02 »
O dezavantaj benim acimdan sorun degil ben zaten aracimdaki hoparlorlerin daha tok ses vermesi amaciyla amfi taktirmak istiyorum. Yani ayri bi bass unitesine su anda cok sicak bakmiyorum.
Peki bu durumda amfi'nin rca ve rem cikislarini teybe nasil giriyoruz. ?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoparlor çıkışlarını rca'dan direk ampliye giriyorsun, rem'i de BSI'den alıyorsun.

Tam olarak anlayamadim :) Teybin arkasinda bi rca cikis yok,hoparlor cikisindan bi ek baglanti ile mi amfi'ye baglanti yapiliyor ?

Deck cevirici ile daha mi kolay oluyor bu iş :)






Sent from my iPhone using Tapatalk

Çevrimdışı junker

  • Site Admin
  • Forumun Demirbaşı
  • *******
  • İleti: 5402
  • Cinsiyet: Bay
  • [Peugeot Specialist]
    • 1.6 HDI Premium
Ynt: ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #8 : Ocak 21, 2013, 22:33:13 »
O dezavantaj benim acimdan sorun degil ben zaten aracimdaki hoparlorlerin daha tok ses vermesi amaciyla amfi taktirmak istiyorum. Yani ayri bi bass unitesine su anda cok sicak bakmiyorum.
Peki bu durumda amfi'nin rca ve rem cikislarini teybe nasil giriyoruz. ?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoparlor çıkışlarını rca'dan direk ampliye giriyorsun, rem'i de BSI'den alıyorsun.

Tam olarak anlayamadim :) Teybin arkasinda bi rca cikis yok,hoparlor cikisindan bi ek baglanti ile mi amfi'ye baglanti yapiliyor ?

Deck cevirici ile daha mi kolay oluyor bu iş :)






Sent from my iPhone using Tapatalk

Soketi kendin yapacaksın :)
1.6 HDI Premium Obsidien Black '07
Cruise Control (retrofit)
WIP Connect (retrofit)
WIP Bluetooth (retrofit)
WIP Sound (retrofit)
Focal Access 165 A1
Projector Headlights with 4300k HID
K&N 33-2847 Panel Filter
Decat
Etuners Stage 1 ECU Remap

Çevrimdışı Giallo_blu

  • Yeni Üye
  • İleti: 80
  • Cinsiyet: Bay
    • 207 Trendy 1.4 Hdi
Ynt: ses sistemi hakkında yardımınıza ihtiyacım var.
« Yanıtla #9 : Ocak 22, 2013, 13:18:59 »
O dezavantaj benim acimdan sorun degil ben zaten aracimdaki hoparlorlerin daha tok ses vermesi amaciyla amfi taktirmak istiyorum. Yani ayri bi bass unitesine su anda cok sicak bakmiyorum.
Peki bu durumda amfi'nin rca ve rem cikislarini teybe nasil giriyoruz. ?



Sent from my iPhone using Tapatalk

Hoparlor çıkışlarını rca'dan direk ampliye giriyorsun, rem'i de BSI'den alıyorsun.

Tam olarak anlayamadim :) Teybin arkasinda bi rca cikis yok,hoparlor cikisindan bi ek baglanti ile mi amfi'ye baglanti yapiliyor ?

Deck cevirici ile daha mi kolay oluyor bu iş :)






Sent from my iPhone using Tapatalk

Soketi kendin yapacaksın :)

Deck çevirici daha bi cazip geldi şimdi bana :)
Bilgilendirme için teşekkür ederim..